Kerstmis de mooiste tijd van het jaar

Kerstvieren doe je in de Mattheus

Wilt u kerst meevieren? De Mattheus Kerkgemeenschap houdt op maandag 24 december om 21 uur het Kerstvierhuis in de Schuilekerk op het Papenpad 13 in Zaandam.

In het donker van de wereld kun je bijna niet geloven dat ‘vrede op aarde’ mogelijk is. Maar in verhalen vertellen wij elkaar dat we bestemd zijn om te leven op hoop van vrede. Wij hopen tegen de stroom in, dat liefde het wint van het kwaad. Hoop op leven niet te stuiten; zoals een kind geboren wordt.

Het thema van het Vierhuis is ‘Mensen van Hoop’ en Jos van Steen en Jos Emons gaan samen voor. Het interkerkelijk koor Con Brio zorgt samen met Ruud Luttikhuizen (piano), Miranda Bakker (fluitist) en Ruud Kleiss (trompet) voor de muzikale omlijsting.

Na het Kerstvierhuis is er gelegenheid om elkaar Zalig Kerstfeest te wensen onder het genot van een snee kerstbrood. of tulband.