Una Voce

Op zondag 9 juni organiseren PKN de Ontmoeting Zaandijk en de Mattheuskerk Zaandam Una Voce. Het zangconcours van de Zaanstreek. Plaats van handeling, de schuurkerk op het Papenpad 13 in Zaandam.

Una Voce: uniek Zaans evenement

Una Voce is het muziekevenement waarin iedereen zijn zang- of muzikale talent kan laten horen. Wil jij dat ook? Je kan je deze week nog opgeven bij Ruud Luttikhuizen. Laat Ruud meteen weten welk liedje je wilt zingen of spelen. Hij kan je als je wilt op piano begeleiden, maar een eigen instrument bespelen mag ook natuurlijk.

Samenwerken met Jeugdfonds voor Sport en Cultuur

Er zijn in Nederland 300.000 kinderen die in armoede opgroeien (bron: Nibud). Naar schatting zijn er in Zaanstreek 3.000 kinderen die zich in dezelfde situatie bevinden. Onder hen bevinden zich veel kinderen die graag muziek- of zangles willen volgen, maar door hun thuissituatie is dat helaas niet mogelijk. Het Jeugdfonds voor Sport en Cultuur helpt daarbij. De optelsom was voor daarom eenvoudig en hebben we Una Voce bij hen aangemeld. Zij zorgen dat de opbrengst van het evenement op de juiste plaatste terecht komt.

Vrij entree en doneer!

Voor bezoekers van Una Voce is de entree vrij. Na afloop bepaalt u wat u geeft voor het muzikale evenement en daarmee het goede doel. Ons doel is zoveel mogelijk donaties/giften op te halen om muziekles voor kinderen die in armoede opgroeien, mogelijk te maken. .

Kom ook naar Una Voce!

De inloop is vanaf 11.30. Het programma start om 12 uur en duurt tot 13.30 uur. Vooraf is er koffie, thee, soep en een broodje tegen een kleine vergoeding verkrijgbaar. Iedereen is van harte welkom. Kom naar Una Voce!