Hart voor Zaanstad organiseert…

“Leven in Vrijheid”  Schilderen met Volwassenen en kinderen

Het is dit jaar 75 jaar geleden, dat ons land werd bevrijd. Vrijheid is niet vanzelfsprekend. Dit is een werkwoord waar we graag met u op een creatieve manier bij stil staan. Afhankelijk van waar je bent opgegroeid en hoe oud je bent, zal het een andere betekenis hebben. We willen dit onder de aandacht brengen door met elkaar te gaan schilderen. Voor volwassenen en kinderen.

Als inspiratie gebruiken we gedichten en verhalen over dit thema.Door het gebruik van verschillende materialen en diverse schildertechnieken gaan we aan de slag, onder begeleiding van Aria van Buuren en Femmy Veeloo.

De workshops zullen plaatsvinden in de Noorderkerk op donderdagochtend. Voor volwassenen: De volgende data: 27 februari, 12 maart, 26 maart, 9 april en 23 april 2020 van 10.00 – 11.30 uur. Kosten € 5,- per keer. Kinderen kunnen komen op de volgende woensdagmiddagen: 11 maart, 25 maart, 8 april en 22 april van 15.00 – 16.30 uur.

Plaats: Noorderkerk, Heijermansstraat 127, 1502 DJ Zaandam

Aanmeldingen kunnen worden gestuurd naar: femmyveeloo@hotmail.com