Ontdek de Amerikaanse Nationale Parken met John van der Sluijs

In verband met de naderende zomervakantie biedt het Mattheus Podium deze keer een luchtig en avontuurlijk onderwerp: De nationale parken van Amerika. John van der Sluijs, die sinds 1988 regelmatig deze parken bezoekt, neemt je met beelden en verhalen mee op reis naar onder andere The Grand Canyon, Bryce Canyon en Yellowstone National Park.

Kom op zondag 26 mei om 10:00 uur naar de Mattheuskerk, Papenpad 13 in Zaandam. De presentatie start om 10:15 uur. Na afloop is er koffie en thee. De toegang is gratis. Mis deze inspirerende presentatie niet!

We willen graag dat er voldoende stoelen klaar staan voor onze gasten. Daarom verzoeken we u om u aan te melden via het mailadres mattheuspodium@mattheuskerk.nl