Mattheus Podium op 24 maart 2024

De Mattheus Kerkgemeenschap organiseert maandelijks onder de naam van Het Mattheus Podium een evenement. Op zondagochtend 24 maart is dat een Palmpasenwandeling rondom het Papenpad in Zaandam.

Voor iedereen toegankelijk

De wandeling duurt ongeveer een half uur. Onderweg zijn er ‘controleposten’, waar leuke vragen worden gesteld. Na de beantwoording zijn er attributen te verdienen. Bij terugkomst in de Mattheuskerk aan het Papenpad maak je hiermee een  mooie Palmpaasstok. In de kerk zijn er ook lekkere paasbroodjes. En voor wie dat wil, zijn er palmtakjes om mee naar huis te nemen. Deelname aan de wandeling staat open voor iedereen van binnen en van buiten de Mattheus Kerkgemeenschap toegankelijk. Kinderen zijn van harte uitgenodigd, maar ook voor ouders & ouderen is deze wandeling een aanrader!

Het evenement is gratis. Na afloop staat er in de kerk een mandje waarin u een vrijwillige bijdrage kunt doen in de vorm van contant geld of een via een QR-code.

Hoe laat en waar?

U bent vanaf 10.00 uur welkom. De wandeling start om 10.30 uur. U vindt de Mattheuskerk aan het Papenpad nr. 13 in Zaandam.

Doe mee en geef u op

Om voldoende paasbrood en attributen voor de Palmpaasstokken te hebben verzoeken we u om u aan te melden via het mailadres mattheuspodium@mattheuskerk.nl  Zo voorkomen we teleurstellingen!