29 januari – Wintermarkt in de Mattheus

wintermarkt1Op zondag 29 januari organiseert de Mattheus kerkgemeenschap een wintermarkt. De opbrengst van de wintermarkt is bedoeld om het nieuwe Mattheus Caritasfonds op te bouwen en het IDB Zaanstreek te ondersteunen. Met Caritasfonds wil de Mattheus geloofsgemeenschap directe hulp kunnen bieden aan mensen die het in de Zaanstreek het aller hardst nodig hebben. Hulp in de vorm van goederen, voeding en meubels voor vluchtelingen of gezinnen die het niet breed hebben en wel wat steun kunnen gebruiken.

Op de wintermarkt zijn er tal van creatieve zelf gemaakte accessoires en decoratieve snuisterijen, die je huis deze wintertijd extra gezellig maken, te koop. Er zijn kraampjes met bloemen, van de Wereldwinkel en met huisgemaakte vruchtendranken, koekjes en heel bijzondere cupcakes. Natuurlijk zijn er ook winterse hapjes en drankjes te krijgen, zoals eigengemaakte erwtensoep, glühwein en zelfgemaakte winterse taartjes en gebakjes. De Mattheus Wintermarkt wordt gehouden in de welbekende oude schuilkerk (Maria Magdalenakerk) op het Papenpad 13 in Zaandam. U bent van harte welkom deze zondag. De start is om 11 uur, na het Vierhuis,  en duurt tot ongeveer 14 uur. Meer informatie kunt u vinden op www.mattheuskerk.nl.

Kom naar de wintermarkt van de Mattheus.

Omdat het om mensen gaat.