All you need is love!

Dat zongen de Beatles al in 1967. Nu hebben we het gekozen als thema van onze kerstviering. Van liefde en vrede in de hele wereld dromen we met Kerstmis maar we beseffen heel goed dat liefde en vrede niet zomaar komen aanwaaien. Ook daar gaat het over in deze viering. En dat mag best in kerstsfeer met een mooi versierde kerk, met boom en stal en – heel belangrijk – met veel mensen die er in geloven. Daarom zingen we deze tekst:

Ik geloof dat ’t goede het kwaad zal overleven, dat niet het laatste woord zal zijn aan de dood, maar aan de hoop en aan het leven en aan de liefde.

U bent van harte welkom in onze schuilkerk op het Papenpad. De viering begint om 23 uur.

Op het Papenpad is weinig parkeergelegenheid. Klik hier voor parkeermogelijkheden.