Mattheus 1 jaar oud… of jong

1-jaar-groen-blauw-ballonnen
Het is maar hoe je het bekijkt. Maar dat verandert niets aan het feit dat we een jaar geleden begonnen zijn met start van een nieuwe kerkgemeenschap. Een gemeenschap waarin gelijkwaardigheid en de mens centraal staat en waarbij de beleving van het geloof, zoals dat in de Jozefkerk door Jan Broersen jarenlang is uitgedragen is, wordt voortgezet.

De Mattheuskerkgemeenschap leeft, dat bleek al uit de reacties tijdens informatieavond van 1 maar jl.. We vieren, leren om iedere keer weer geïnspireerd te worden door verhalen uit de bijbel en hoe we daar vandaag nog van kunnen leren en mogen uitdragen. Dat blijven we doen en dat vieren we zondag voor het eerst officieel. Daarom eten we zondag na het Vierhuis graag een puntje taart met elkaar.