Volg de Mattheus in december

December is dé maand van het jaar die je thuis en in de kerk het liefste samen viert: Advent, Sint Nicolaas, Kerstmis… Helaas is dat laatste door de huidige coronamaatregelen niet mogelijk. Onze kerk op het Papenpad is te klein om de 1,5 meter op een goede manier te kunnen naleven. Vandaar dat we als bestuur helaas hebben moeten besluiten om het vierhuis voorlopig weer online te doen. Helaas, want juist in deze tijd is verbinding zo belangrijk.

Ondanks de fysieke afstand blijven we steeds op zoek naar die verbinding. Daarom zenden wij via ons YouTube kanalen de Vierhuizen uit. Daarnaast zorgen we voor extra nieuws. Klik hier om onze uitzendingen te volgen. Klik vervolgens op ABONNEREN en zet meldingen aan (rechtsboven). Dan krijgt u bij iedere nieuwe uitzending een berichtje en hoeft u niets te missen.

Warme groet, het bestuur van de Mattheusgemeenschap