5 september start nieuwe kerkelijk jaar

En dat wordt een bijzonder Vierhuis; we beginnen namelijk niet om 10 uur in de kerk, want dat is vanwege de verwachte opkomst en de 1,5 meter maatregel nog niet mogelijk in de kerk. Daarom starten we op zondag 5 september ‘s middags om 15 uur in de tuin. Het allerbelangrijkste is dat we elkaar eindelijk weer kunnen ontmoeten. Het gaat om samenzijn, bijpraten en elkaar weer in het echt zien. Het programma voor die middag is als volgt. In tegenstelling tot normaal beginnen we dit startvierhuis met koffie, thee en wat lekkers. En als dat achter de rug is en we elkaar voldoende gesproken en gezien hebben, nemen Jos Emons en Christel het voortouw. Zij vertellen het verhaal bij het nieuwe jaarthema ZIJN. We studeren buiten (want dat mag!) samen met Ruud het nieuwe jaarthemalied in en we onthullen het door Dick Amesz gemaakte jaarthemalogo.
Als we dat achter de rug hebben, is het tijd voor onze jaarlijkse barbecue. Voor eten en drinken wordt gezorgd. Het wordt een feestelijke barbecue, want we bestaan immers 5 jaar!

Iedereen is welkom!
Of je nu vaak komt, weinig, nooit of het eerste keer dat je er bent; of je bij Con Brio zingt of bij het Mattheuskoor of lekker in de kerk, iedereen is welkom! Het enige wat je wel moet doen is hier aanmelden voor het StartVierhuis. Dan kunnen we rekening houden met de catering.