Herinneringsvierhuis Jan Broersen

Op zondag 12 maart wordt in de Mattheuskerk op het Papenpad 13 in Zaandam een herinneringsvierhuis gehouden ter nagedachtenis aan Pastor Jan Broersen.

Pastor Jan Broersen is jarenlang pastor geweest in de Jozefkerk in Zaandam. Een jaar geleden, op 13 maart 2022, is hij op 91-jarige leeftijd overleden. Zijn lijfspreuk was: “Omdat Het Om Mensen Gaat.” Niet alleen tijdens de dienst, maar vooral ook daarbuiten bracht Pastor Jan Broersen dit in praktijk. In het Vierhuis van komende zondag wordt uitgebreid stilgestaan bij het goede wat Pastor Jan voor de Zaanse gemeenschap heeft betekend. Het Vierhuis begint om 10 uur. Jos Emons en Hans Wickenhagen gaan in deze dienst voor. U bent van harte welkom.