Kerstmis in de Mattheus

Kerstmis; dan gaat het altijd over vrede. Ook in onze de viering op kerstavond. Maar vrede komt je niet zomaar aanwaaien. Er zijn mensen die er hun hele leven voor vechten maar wel zonder wapens. Zij proberen verbinding te zoeken over grenzen heen. Jezus was ook zo’n grensganger. Zijn geboortefeest mag en moet gevierd worden om niet te vergeten wie hij was en wat hij gezegd en gedaan heeft. Dat hij ons vandaag en alle dagen van ons leven mag blijven inspireren.

Het Vierhuis wordt gehouden in de Mattheuskerk, Papenpad 13 in Zaandam. We starten om 21.30 uur en Jos Emons en Jos van Steen gaan voor. Onder begeleiding van pianist Ruud Luttikhuizen, zingt het Mattheuskoor tal van kerstliederen. Njola Ritzen (dwarsfluit) en Ruud Kleiss (trompet) zorgen voor een extra sfeervolle muzikale omlijsting.

Klik hier voor informatie over parkeren in de buurt van de kerk.

U bent van harte welkom!