Adopteer een verzorgingshuis

Vanuit Hart voor Zaanstad is het idee gekomen dat wij als kerken een verzorgingshuis in de Zaanstreek “adopteren”. De bewoners van de verzorgingstehuizen mogen zoals u weet geen bezoek ontvangen en dat zal de komende weken zo blijven. Zo is het idee ontstaan om vanuit de kerken extra zorg uit te laten gaan naar de bewoners.

Als Mattheus hebben wij direct op deze oproep gereageerd en zo hebben wij Saenden toegewezen gekregen. De zorgmanager van Saenden Marije Vischer is bijzonder enthousiast! Om voor Pasen nog een attentie te kunnen bezorgen heeft Els de Rooij snel bij Winnubst doosjes opgehaald en deze gevuld met chocolade eitjes, voorzien van een leuk kaartje en afgelopen donderdag bezorgd. Zodat de 88 bewoners tijdens de Pasen kunnen genieten van een beetje aandacht.

Als u het leuk vindt kunt u een kaartje, tekening of andere attentie sturen naar de bewoners. De activiteitenbegeleiding leest deze voor. Mocht u leuke ideeën hebben laat het dan de Dienen groep weten.

Het adres:
Zorgcirkel Saenden
Nova Zembla 2
1506 VD Zaandam

Met liefde omarmd, Dienen groep Mattheus.